Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Hedbergshuset

Se på karta

Vår förhoppning med Hedbergshuset är att invånarna i Vinslöv och övriga kommunen ska se den som en naturlig samlingsplats för arrangemang och nyskapande idéer. För att ge alla samma möjligheter har vi valt att hålla nere hyresnivåerna till lägsta möjliga.

Kontors, lager och industrilokaler från 20kvm till 910kvm.

Lokalerna hyrs idag ut för följande ändamål:

Företagshotell: Hedbergshuset erbjuder fina kontorslokaler, mindre lagerutrymme och konferensrum för ditt företag.

Utställningar: Vinslövs konstförening har arrangerat flera konstutställningar. Dessa har lockat tusentals besökare.

Föreläsningar: Nätverksgruppen i Vinslöv har arrangerat ett antal föreläsningar på diverse teman där bl a Kvinnofrukostar har ingått med fullsatta lokaler.

Teater och Konserter: Lokalerna har hyrts ut till flera teatergrupper för deras uppträdanden. Jazz och Blues konserter i lite mindre skala har också ingått i schemat för Hedbergshuset. Dessa har arrangerats av Hässleholms Jazzklubb. Minigolf Vinslövs Bangolfklubb hyr hela källarlokalen för möjlighet till spel under vinterhalvåret på en av södra sveriges modernaste inomhusanläggningar.

Lokalerna som är byggda för utställningsändamål lämpar sig även för konferenser och andra storsamlingar. På bottenvåningen finns även möjlighet till servering i den mysiga cafékällaren.
Kontakta oss gärna om du har förslag på arrangemang eller vill ha ett prisförslag för dina idéer!

Centrum

Nyrenoverat hus centralt i Vinslöv. Kontorslokaler upp till 153 kvm. Lägenheter 2-4 rok, 50-105 kvm. Även några små lagerlokaler på 10 kvm finns.

Hermes

3 rok mitt i centrala Vinslöv, 80,5 kvm - 92 kvm.

Travhästen

Fina lägenheter på återvändsgata med lekplats. 3 och 4 rok. 83 till 107 kvm.
Tillgång till garage finns.

Anemonen

Marklägenheter, 94 kvm fördelat på 3 rok. Lugnt villa område, centralt i Vinslöv.
Tillgång till garage finns.

Pantern

Lägenheter ett stenkast från Tallparken. 1-4 rok mellan 43 kvm till 112,5 kvm.

Valrossen

1 och 2 rok, mellan 39 och 60 kvm. Även ett par små lagerlokaler finns.

Sigun 5

Mysiga lägenheter i lugnt område 2,5 och 3 rok. 72-80 kvm.

Sigun 7

Trevliga lägenheter i tvåvåningshus. 1-3 rok, 39-73 kvm.

Vången

Lägenhet i parhus, 2 och 3 rok. 69 resp. 78 kvm.

Antilopen 4

Bergsgatan 3

Nyproducerade lägenheter mitt i Vinslöv. 2-3 rok. 45-73kvm

Planerade fastigheter:

Nyproducerade lägenheter vid gamla EM-möbler

Inflyttningsklara nyproducerade hyreslägenheter i Hässleholm

Helt nytt hyreshus i Stoby med 16 st 3-rumslägenheter

Inflyttningsklara!

Storlek: 68 kvm

Varmhyra: 10 200 sek/månad

Är Du intresserad? Hör av Dig till EG-Bygg/GIFAB på 044-851 00 eller info@gif-ab.se